تشخیص لوگو چیست؟ محبوب ترین ابزار های تشخیص لوگو
هوش مصنوعی می تواند بسیار جالب باشد، به خصوص در هنگام صحبت با افراد. با گذر زمان بیش از پیش و هوشمند سازی، هوش مصنوعی، نرم افزار های هم با پیشرفت زمان، رشد زیادی کرده اند.با استفاده از یک هویت لوگوی یکپارچه نرم افزاری، می توانید ببینید که چگونه لوگوی خود در رسانه های اجتماعی، تلویزیون یا جاهای دیگر ظاهر می شود، چگونه کاربران به آن واکنش نشان می دهند یا با آن تعامل می کنند و آیا در صورت وجود هرگونه استفاده اشتباه و جعلی از لوگوی شما، مطلع می شوید، که در این مقاله تشخیص لوگو چیست را به شما می گوییم و 5 تا از بهترین ابزار هایی که می توان لوگوی جعلی را از لوگوی اصلی تشخیص داد را هم معرفی می کنیم.
پیشنهاد ما برای شما، تا مقاله لوگو چیست را مطالعه فرمایید.
تشخیص لوگو چیست؟
ابزارهای تشخیص لوگو این امکان را برای شما فراهم می کند که کشف کنید لوگو در کجای اینترنت ظاهر می شود. شناسایی لوگو برای هر برندی با لوگوی منحصر به فرد ضروری است. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا ببینید چگونه تشخیص لوگو می تواند برای شرکت شما مفید باشد.
از تشخیص لوگو برای چه مواردی استفاده می شود؟
روشهای زیادی برای استفاده از عیبیابی نرمافزاری وجود دارد، بنابراین برای سادگی، آنها را به سه دسته اصلی تقسیم کردهایم.
برند تشخیصی
تشخیص لوگو روشی عالی برای تشخیص اینکه برند شما چند وقت یکبار به صورت آنلاین ظاهر می شود. با الگوریتم های پیشرفته امروزی، نرم افزار تشخیص لوگو می تواند مشاهده کند که نام برند شما هر چند وقت یکبار در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ذکر می شود.
همچنین این نوع نرم افزار زمانی که نام تجاری شما در دنیای واقعی استفاده می شود قابل مشاهده است. به عنوان مثال، اگر بنری دارید که شرکت شما در یک استادیوم بیسبال آن را تبلیغ می کند، نرم افزار تشخیص لوگو می تواند به شما بگوید زمانی که بازی در تلویزیون در حال انجام است، هر چند وقت یکبار لوگوی شما روی تلویزیون ظاهر می شود. به این ترتیب، میدانید که آیا آگهی در مکانی برجسته قرار گرفته است تا بینندگانی که در خانه هستند بتوانند ببینند که شما در حال انجام چه کاری هستید یا خیر.
شما برای اطلاعات بشتر می توانید مقاله اتود در طراحی لوگو چیست را مطالعه کنید.
تشخیص تقلبی / محافظت از برند
مسیر دومی که برای تشخیص آن استفاده می شود برای شرایط دقیق تر است. گاهی اوقات، چه در مورد برندهای بزرگ و چه در شرکت های نوظهور، مردم از لوگوهای خود به روش های اشتباه و جعلی استفاده می کنند. به عنوان مثال، این موارد می تواند تولید غیرقانونی محصولات و قاچاق و سوء استفاده افراد شرکت شما باشد. یک شرکت معروف در صنعت مد، مانند SUPREME، اغلب خود را محصولی می بیند که به صورت غیرقانونی و قاچاق استفاده می شود. عیب یابی نرم افزار لوگو این امکان را برای یک شرکت فراهم می کند تا این نوع محصولات را پیدا کند و وضعیت را به درستی مدیریت کند.
گاهی اوقات افراد به صورت آنلاین محتوای مضر درباره یک برند تولید می کنند. این موارد می تواند شامل انتشار اطلاعات نادرست در مورد نام شرکت شما یا استفاده از لوگوی شما به همراه یک پست در شبکه های اجتماعی باشد که حاوی محتوای نامناسب است یا با پیام لوگوی شما مطابقت ندارد. تشخیص بهترین راه برای ریشه کنی این بیماری ها و مراقبت از آنها است.
درک تجربه کاربر
واکنش مردم دقیقاً به برند شما چگونه است؟ بررسیهای آنلاین و جهانی یک چیز واقعی است، اما نرمافزار تجزیه و تحلیل به مردم این امکان را میدهد که ببینند یک شرکت واقعاً درباره چه چیزی است، خواه یک محصول یا خدمات، بررسیها در پستهای رسانههای اجتماعی، مقالات وبلاگ و موارد دیگر. نظر شما در مورد یک برند چیست؟
این برای اندازه گیری بازگشت سرمایه بسیار عالی است، زیرا یک شرکت می تواند ارزیابی کند که آیا تلاش های بازاریابی نتیجه داده است یا خیر. اگر یک شرکت در حال حاضر یک محصول را به عنوان یک چیز تبلیغ می کند، و مردم در حال حاضر آن را به عنوان چیز دیگری می بینند، عاقلانه است که برنامه بازاریابی را دوباره ارزیابی کنید.
شما برای این که به یک لوگوی جذاب و خواص دست یابی کنید، حتما باید به 8 گام مهم برای طراحی اصولی طراحی لوگو مسلط باشید.
بهترین و محبوب ترین ابزار های تشخیص لوگو
در اینجا برخی از بهترین ابزارهای تشخیص لوگو و نرم افزارهای تشخیص تصویر – و آنچه واقعاً در مورد آنها هستند، آورده شده است.
1. تشخیص تصویر گوگل
گوگل سرویس رایگانی است که امکان جستجو در اینترنت برای نمایش لوگو را فراهم می کند. استفاده از این برنامه فوقالعاده آسان و رایگان است، اما هیچ یک از ویژگیهای اضافی – نماها و تجزیه و تحلیل – که به شدت نیازهای یک شرکت را پشتیبانی کند، ندارد.
اینجاست که برنامه Vision AI Google وارد میدان می شود. Vision AI یک سرویس پولی است که از یادگیری ماشینی برای کمک به شرکتها برای درک نحوه درک کاربران از برندها استفاده میکند. این ابزار میتواند مجموعههای بزرگی از تصاویر را برای لوگوی شما پردازش کند و محتوای ناخواسته را شناسایی کند – که همه آنها توسط یادگیری ماشینی هوشمند Google پشتیبانی میشوند.
2. شناسایی آمازون
آمازون Rekognition یک برنامه بسیار جامع برای تشخیص افراد است که می تواند تصاویر و فیلم ها را به صورت عمیق تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل کند. جزئیاتی که این نرم افزار می تواند بازیابی کند بسیار عالی است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تصاویر و ویدیوهای خام را به صورت بلادرنگ ضبط و آنالیز کنید یا برای کارهای بزرگتر هزاران عکس را به صورت دسته ای آپلود کرده و آنها را تجزیه و تحلیل کنید. و تحلیل را قرار دهید. این سرویس میتواند چهرهها را شناسایی کند، جنبههای خاصی از یک تصویر (خورشید، دوچرخه، چشمها) را تشخیص دهد و محتوای ناامن را تشخیص دهد.
3. LogoGrab
LogoGrab به اولویت دادن به حضور در رسانه های اجتماعی افتخار می کند. این برنامه سرویسی است که توسط کارمندان سابق گوگل توسعه یافته و توسط شرکت هایی مانند eBay، Bloomberg و Brandwatch برای مشاهده نحوه استفاده از لوگوی آنها توسط پلتفرم ها، شرکت ها، رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر استفاده می شود. LogoGrab با استفاده از منحنی یادگیری وابسته به موتور خود، بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را در تلاش های بازاریابی خود دارد.
4. Clarifai
با Clarity، شرکتها میتوانند بهطور خودکار برچسبهایی تولید کنند که محصولات و تصاویر خود را توصیف میکنند، آرمهای خود را بر اساس الگوهای رفتاری تولید کنند و به مشتریان خود اجازه دهند با دستگاههای تلفن همراه خود از محصولاتشان عکس بگیرند و آثار هنری مشابهی ایجاد کنند. جستجوی آنلاین برای فرم این برنامه توسط سازمان هایی مانند Staples، Photobucket و Vevo استفاده می شود و یکی دیگر از گزینه های محبوب API (مجموعه ای از خدماتی است که سیستم عامل آنها برای برنامه ای که تحت آن سیستم عامل اجرا می شود) به صورت رایگان ارائه می دهد. ارائه می دهد.
5. تصویر تشخیصی IBM
IBM برخی از بهترین ابزارهای تشخیص تصویر را در بازار دارد و به لطف قدرت هوش مصنوعی معروف به واتسون، یک نیروگاه واقعی در بازی است. شرکتها میتوانند مدلهای سفارشی خود را آموزش دهند که بهعنوان مثال میتوانند یک برند خاص از ماشین را فقط از چند تصویر به خاطر بسپارند، آن مدل را تشخیص دهند و هزینههای ساخت را تخمین بزنند. Watson Studio یک فضای کاری رایگان است که توسط IBM ارائه شده است که توانایی مدیریت مدل های خود را برای برندها فراهم می کند. مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، با نام تجاری افسانه ای مانند IBM به راحتی می توانید اشتباه کنید.
سخن نهایی لندگراف
گزینه های مختلفی برای تشخص و عیب یابی وجود دارد – اکثر مواردی که در بالا ذکر کردیم. از آنجایی که بسیاری از این ابزارها خدمات مشابهی را ارائه می دهند، این به شما بستگی دارد که محصولی را پیدا کنید که دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستید ارائه دهد. اگر در مورد برندسازی خود جدی هستید، تشخیص لوگوی نرم افزاری یک راه عالی برای اطمینان از دریافت بازگشت سرمایه ای است.
محبوب ترین های لندگراف که می توانید مطالعه فرمایید: اینفولنسر چیست؟ معیار های اینفولنسر شدن – ترانزیشن چیست؟ اهمیت ترانزیشن ها در ویدیو سازی – فتوشاپ آنلاین | 5 تا از بهترین سایت های آنلاین
منبع بخش های از این مقاله: 99designs
دیدگاهتان را بنویسید